چه گروه هایی از منیتوبا دعوتنامه قبولی دریافت نمودند

بازدیدکنندگان : 1805 نفر 1400/02/06
چه گروه هایی از منیتوبا دعوتنامه قبولی دریافت نمودند
قرعه کشی جدید برنامه مهاجرت استانی منیتوبا

شرقی ترین استان کانادا منیتوبا در سال 2021 تا به حال 1627 مهاجر را دعوت کرده است.

منیتوبا برای 335 مهاجر دعوتنامه صادر کرد تا در تاریخ 25 مارس 2021 برابر 5/1/1400 از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
اگر مهاجران از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه دریافت کنند، یک قدم به اقامت دائم کانادا نزدیک تر می شوند. استان منیتوبا با اقتصادی که مبتنی بر منابع طبیعی و کشاورزی ، عامل اصلی ثروت کانادا است. جمعیت 1.2 میلیون نفری منیتوبا عمدتا در پایتخت وینیپگ و اطراف آن واقع شده است.  MPNP برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا است. از طریق این برنامه ، مهاجران واجدشرایط با تحصیلات لیسانس به بالا و تجربه کار سه ساله و مدرک زبان سی ال بی 7 به بالا می توانند دعوتنامه برنامه مهاجرت استانی منیتوبا را دریافت کنند.
منیتوبا مهاجران را به صورت منظم دعوت می کند تا از طریق سه برنامه مهاجرتی استانی اقدام کنند: برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا، برنامه آموزش بین المللی و برنامه نیروی کار ماهر در خارج از کشور. در برنامه های نیروی کار ماهر مهاجران باید از قبل پروفایل امتیازی خود را ارسال کرده باشند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

در اینجا آخرین نتایج قرعه کشی منیتوبا کانادا را ذکر می کنیم:


_ نیروی کار ماهر در منیتوبا، 285 دعوتنامه با حداقل 423 امتیاز
_ نیروی کار ماهر در خارج از کشور، 9 دعوتنامه با حداقل 711 امتیاز
_ برنامه آموزش بین المللی، 41 دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز
در مجموع 49 دعوتنامه قبولی برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری ارسال شد.


چگونه به استان منیتوبا مهاجرت کنیم؟


منیتوبا برنامه های مهاجرتی دارد که این برنامه ها به جذب نیروی کار با استعداد می پردازند. دولت منیتوبا مهاجرت خود را از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا مدیریت می کند که پرونده های مهاجرتی که به دولت فدرال داده شده را بررسی می کند. استانهای کانادا امکان دادن اقامت دائم به مهاجران را ندارند، اما با برنامه مهاجرت استانی می توانند به مهاجران کمک کنند تا اقامت دائم را بدست آورند.
اگر می خواهید دعوتنامه مهاجرت استانی منیتوبا را داشته باشید باید پروفایل مشخصات خود را در سیستم مهاجرت استانی ثبت کنید. بعد از ثبت نام شما می توانید دعوتنامه قبولی را از طریق برنامه های نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج از کشور دریافت کنید. برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا، کارگران خارجی موقت و فارغ التحصیلان بین المللی که در حال حاضر در منیتوبا کار می کنند و پیشنهاد شغلی از کارفرما در منیتوبا دارند می پذیرد. نیروی کار ماهر در خارج کشور برای کارگران ماهری است که در خارج از کانادا هستند اما ارتباط زیادی با این استان دارند. 
استان منیتوبا به مهاجران براساس توانایی ها و شرایطی که دارند و ارتباطاتشان با استان از 1000 امتیاز می دهد.
برنامه نیروی کار ماهر خارج از کشور و نیروی کار ماهر در منیتوبا طوری طراحی شده اند تا این استان بتواند مهاجرانی که مناسب بازار کار استان هستند را انتخاب کنند.
مهاجران در خارج از کشور باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق روابط نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی در استان یا دعوت از طریق برنامه استخدام استراتژیک نشان دهند. برای واجد شرایط بودن در زمان اقدام نیازی نیست که در منیتوبا اقامت داشته باشید.
برای دریافت دعوتنامه از برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا باید پیشنهاد کار تمام وقت از یک کارفرما در استان را داشته باشید. 
فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا تمام می کنند اگر مهارت مورد نیاز را دشاته باشند براساس برنامه آموزش بین المللی دعوتنامه قبولی را دریافت می کنند.

آیا مهاجران برنامه اکسپرس اینتری از طریق برنامه مهاجرت استانی دعوت می شوند؟
اکسپرس اینتری روش اصلی کانادا برای مدیریت برنامه های نیروی کار ماهر است. با اقدام مستقیم از طریق برنامه اکسپرس اینتری می توانید بدون اینکه دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کنید دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کنید. اما دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم از اداره مهاجرت کانادا است.
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت سه برنامه مهاجرت فدرال است. زمانی که پروفایل خود را ارسال می کنید، براساس سیستم جامع امتیاز بندی طبق عواملی مثل سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان امتیاز می گیرید.
مهاجرانی که امتیاز بالایی دارند از طریق قرعه کشی های منظم اکسپرس اینتری دعوتنامه برای اقامت دائم را دریافت می کنند.
در صورت دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی منیتوبا 600 امتیاز اضافی به شما داده می شود. این امتیاز بالا باعث می شود تا در قرعه کشی اکسپرس اینتری دعوتنامه قبولی را دریافت کنید.

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا


منیتوبا امسال تا به الان 1.870 مهاجر را دعوت کرده است تا از طریق برنامه مهاجرت استانی کانادا اقدام کنند.
منیتوبا 243 مهاجر را دعوت کرد تا در تاریخ 8 آوریل 2021 برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. 
مهاجران دعوت شده از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا می توانند برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. در صورت دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی، تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم کانادا برای آنها است.
منیتوبا به طور منظم مهاجران را دعوت می کند تا از طریق سه برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند، برنامه نیروی کار ماهر که مهاجران این برنامه باید قبلا پروفایل امتیازی خود را راسال کرده باشند.

در اینجا نتایج قرعه کشی قبلی منیتوبا کانادا را بیان می کنیم:


_ نیروی کار ماهر منیتوبا، 208 دعوتنامه با حداقل 456 امتیاز
_ نیروی کار ماهر در خارج از کشور، 14 دعوتنامه با حداقل 708 امتیاز
_ برنامه آموزش بین المللی، 21 دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز
در کل 15 دعوتنامه قبولی به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری اختصاص داده شد.
 نیروی کار ماهر در مانیتوبا، کارگران خارجی موقت و فارغ التحصیلان بین المللی که در حال حاضر در مانیتوبا کار می کنند و پیشنهاد کار دائمی با کارفرمای مانیتوبا را دارند، پذیرفته می شوند.
نیروی کار ماهر در خارج از کشور برای کارگران ماهر واجد شرایط است که ممکن است در خارج از کانادا باشند اما ارتباط قوی با این استان دارند. این برنامه به مهاجران با توجه به عواملی مانند سن ، تسلط به زبان ، سابقه کار ، تحصیلات و سازگاری امتیاز می دهد.

برنامه های مهاجرتی منیتوبا


منیتوبا برنامه های مهاجرتی دارد که به جذب استعداد های بین المللی در این استان می پردازند. دولت منیتوبا مهاجرت خود را از طریق برنامه مهاجرت استانی مدیریت می کند، که از پرونده های مهاجرتی که به دولت فدرال داده می شود حمایت می کند. استانهای کانادا نمی توانند به مهاجران اقامت دائم بدهند اما با صدور دعوتنامه مهاجرت استانی به مهاجران برای رسیدن به اقامت دائم کمک می کنند.
برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی باید پروفیل خود را در سیستم مهاجرت استانی ثبت کنید، و شما می توانید از طریق برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا و نیروی کار ماهر خارج از کشور دعوتنامه قبولی دریافت کنید.
منیتوبا مهاجران را از نظر شرایطی که دارند و ارتباط با استان منیتوبا از 1000 امتیاز بندی می کند.
استان منیتوبا با مرکزیت وینیپگ از طریق برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج کشور مهاجرانی را که مناسب بازار کار استان هستند را انتخاب می کند.
مهاجران خارج کشور باید ارتباط خود با استان منیتوبا را از طریق فامیل نزدیک در منیتوبا، تجربه قبلی در منیتوبا یا دعوت از طریق طرح استخدام استراتژیک نشان دهند. برای واجد شرایط بودن نیازی نیست که در منیتوبا اقامت داشته باشید.
برای دریافت دعوتنامه از برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا باید پیشنهاد کار تمام وقت از یک کارفرمای استان منیتوبا داشته باشید.
فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان رساندند اگر در شغل های مورد تقاضا مهارت و تجربه داشته باشند از طریق برنامه آموزش بین المللی دعوتنامه قبولی را دریافت می کنند.
 
استان منیتوبا مهاجران برنامه اکسپرس اینتری را دعوت می کند
اکسپرس اینتری روش اصلی کانادا برای مدیریت برنامه های نیروی کار ماهر است. مهاجران برنامه اکسپرس اینتری با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی می توانند دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کنند. دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم از اداره مهاجرت کانادا است.
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت برنامه های مهاجرتی فدرال است. وقتی که پروفایل خود را ارسال می کنید، براساس سیستم جامع امتیاز بندی طبق سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان امتیاز می گیرید.
مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند از طریق قرعه کشی منظم اکسپرس اینتری دعوتنامه برای اقامت دائم را دریافت می کنند.
بعد از دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی  600 امتیاز اضافی به شما داده می شود. این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن