ورک پرمیت جدید برای نیروی کار و فارغ التحصیلان بین المللی

بازدیدکنندگان : 756 نفر 1400/06/23
ورک پرمیت جدید برای نیروی کار و فارغ التحصیلان بین المللی
ورک پرمیت جدید برای نیروی کار و فارغ التحصیلان بین المللی

دارندگان ویزای موقت که از طریق برنامه مهاجرتی جدید به عنوان نیروی کار ضروری و فارغ التحصیلان بین المللی برای اقامت دائم اقدام کرده اند، زمانی که منتظر نتیجه پرونده مهاجرتی خود هستند می توانند مجوز کاری را دریافت کنند.

مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت، ورک پرمیت جدید را برای نیروی کار ضروری و فارغ التحصیلان بین المللی در کانادا را معرفی کرد که طی آن از تاریخ 26 جولای مهاجران موقت که منتظر نتیجه پرونده اقامت دائم خود هستند، می توانند برای این ورک پرمیت اقدام کنند. 
اداره مهاجرت کانادا به 90.000 نیروی کار ضروری و فارغ التحصیل بین المللی اقامت دائم کانادا را می دهد. اداره مهاجرت کانادا می گوید که تعداد زیادی از مهاجران این برنامه ها زمانی که پرونده اقامت دائم آنها بررسی می شود ممکن است ویزای اقامت موقت آنها منقضی می شود. این مهاجران می توانند برای ورک پرمیت اقدام کنند. با این ورک پرمیت نیروی کار خارجی می تواند برای هر کارفرمایی در کانادا کار کند.
افرادی که برای برنامه های جدید اقدام کرده اند نباید نگران منقضی شدن وضعیت موقتی خود باشند. اگر اجازه کار یا تحصیل آنها قبل از اینکه اداره مهاجرت کانادا پرونده آنها را تایید یا رد کند، منقضی شود می توانند برای ورک پرمیت جدید اقدام کنند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
قبل از این مهاجران نمی توانستند برای ورک پرمیت اقدام کنند، چون متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری کانادا زمانی که مدارک آنها منقضی می شود، نمی توانستند کاری کنند. این موضوع به علت نکات فنی در سیاست کانادا است.  
بدون این ورک پرمیت جدید، مهاجران باید کانادا را ترک کنند، حتی اگر قبلا از طریق برنامه ای که به ماندن آنها در کانادا کمک می کند اقدام کرده باشند. ورک پرمیت هایی که براساس این سیاست صادر شده اند تا 31 دسامبر 2022 برابر10/10 /1401معتبر هستند.

مندیچینو در خبرنامه ای گفت، برنامه های مهاجرتی جدید برای اقامت دائم 90.000 نیروی کار ضروری و فارغ التحصیل بین المللی از لحاظ اندازه و سرعت بی سابقه است. با این ورک پرمیت جدید کسانی که در زمان شیوع کرونا نقش مهمی داشتند، می توانند خدمات فوق العاده خود را ارائه دهند.
اگرچه راههایی دیگری برای کمک به نگه داری مهاجران در کانادا وجود دارد، اما این سیاست جدید همه مسائل را حل می کند. مثلا فارغ التحصیلان بین المللی می توانند براساس مجوز موقت دولت در ژانویه، برای مجوز کاری بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنند. اما این فرصت در تاریخ 27 جولای بسته می شود. برنامه های جدید تا 5 نوامبر باز است و در بسیاری از برنامه ها هنوز جای خالی زیادی برای مهاجران جدید وجود دارد. در حال حاضر فقط برنامه فارغ التحصیلان بین المللی پر است.


معیارهای مورد نیاز برای دریافت ورک پرمیت جدید کانادا

مهاجران برای اینکه واجد شرایط دریافت ورک پرمیت جدید باشند باید شرایط زیر را داشته باشند:
_ از طریق یکی از برنامه های جدید اقامت دائم کانادا اقدام کرده باشند.
_ در زمان اقدام مجاز به کار باشند.
_ ورک پرمیت معتبری داشته باشید که در چهار ماه آینده منقضی شود.
_ دارای ویزای اقامت موقت یا واجد شرایط برای حفظ وضعیت خود در زمان درخواست ورک پرمیت باشند.
_ در زمان درخواست برای ورک پرمیت در کانادا هستند.
_ در زمان اقدام برای ورک پرمیت در یک شغل استخدام شده باشند.
_ دارای مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه باشند
 
ورک پرمیت برای همسر متقاضی، فرزندان وابسته بالای 18 سال، البته درصورتی که در کانادا باشند در دسترس است.
اگر قبل از انقضاء مجوز فعلی خود، برای ورک پرمیت جدید اقدام کنید، می توانید وضعیت خود را حفظ کنید. با این کار شما می توانید زمانی که اداره مهاجرت کانادا مجوز جدید برای شما را صادر می کند، بدون مجوز کاری براساس شرایط مجوز قبلی خود کار کنید. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
محمد1400/06/21
سلام و تشکر بابت پاسخگویی بی نظیرتان.خوشبحال کلاینت هایتان که از خدمات شما بهره میبرند.سوال من اینه که مهاجرین کارآفرینی وقتی بعد انگشت نگاری برای تعیین پروسسینگ تایم به وب سایت اداره مهاجرت میرند باید گزینه ورک پرمیت موقت را انتخاب کنن یا pnp econemic.و شما نمیدونین که تقریبن چقدر طول میکشه بعد انگشت نگاری جواب ویزا برای کتگوری کارافرینی بیاد؟ ممنونم و فوق العاده اید
  • گنجی
  • 1400/06/21
برای کدام برنامه مهاجرت کارآفرینی ؟

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن