برنامه اقامت موقت به اقامت دائم TR to PR بسته شد

بازدیدکنندگان : 875 نفر 1400/08/20
برنامه اقامت موقت به اقامت دائم TR to PR بسته شد
برنامه اقامت موقت به اقامت دائم بسته شد

هزاران فرصت برای برنامه کارکنان مراقبت های بهداشتی انگلیسی زبان وجود دارد و همانطور که در کانال تلگرام سازمان گنجی قبلا اعلام کردیم این برنامه ظرفیت مشخص دارد و با پر شدن آن بسته می شود و فرصت اقدام برای برنامه اقامت موقت به اقامت دائم موسوم به TR to PR تمدید نمی شود. 


وبسایت دولت کانادا تایید می کند که این برنامه در تاریخ 14/8/1400 بسته می شود. پرونده های جدید پذیرفته نمی شوند، اما کسانی که از قبل اقدام کرده اند، می توانند وارد سیستم آنلاین شوند و پرونده ارسالی خود را ببینند. 
برنامه های اقامت موقت به اقامت دائم که در تاریخ 16/2/1400 اجرا شد، برای مهاجرت نیروی کار ضروری، فارغ التحصیلان بین المللی و فرانسوی زبانها بود. 
اداره مهاجرت کانادا فقط از طریق برنامه های انگلیسی زبان حدود 90.000 مهاجر را پذیرفت، اما شاید در مورد پرونده های فرانسوی زبان کوتاهی کند. 
در حال حاضر بیشتر از 13.000 شغل برای نیروی کار ضروری در بخش مراقبت های بهداشتی در برنامه انگلیسی زبان وجود دارد. بر خلاف برنامه های فرانسوی زبان، برنامه های انگلیسی زبان برای پذیرش سقف معینی را داشتند. برنامه فارغ التحصیلان بین المللی در مدت 25 ساعت بعد از باز شدن پر شد و برنامه نیروی کار ضروری غیر پزشکی در ماه جولای بسته شد. 
اداره مهاجرت کانادا حدود 7.307 پرونده دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی را به علت نقص در سیستم مهاجرتی خودش که به اشتباه پذیرفته شده را پذیرفت، که این افراد خوش شانس بودند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

در مورد برنامه فرانسوی زبانها دولت کانادا گفت، حدود 6.000 پرونده را برای هر سه برنامه پذیرفته ایم، اما بعضی از این تعداد در مورد افرادی است که اصلا قصد اقدام برای برنامه فرانسوی زبان را نداشتند. 
در کل اداره مهاجرت کانادا حدود 89.500 پرونده را از طریق این برنامه ها می توانست بپذیرد،  البته بدون شمارش پرونده هایی که از طریق پست از افرادی که معلولیت داشتند ارسال می شد. 
این برنامه ها برای کمک به اداره مهاجرت کانادا برای رسیدن به هدف پذیرش 401.000 مهاجر جدید در سال 2021 ایجاد شد. سیاست این روش این بود که افراد برای اقامت موقت پذیرفته شوند، اما محدودیت های مسافرتی مانع ورود افرادی که اقامت دائم تایید شده را داشتند تا ماه ژوئن می شد. 
تا به حال کانادا بعد از پذیرش 45.000 مهاجر در ماه سپتامبر گذشته حدود 267.000 مهاجر را امسال پذیرفته است. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن