پذیرش Arrima کبک در سال 2021

بازدیدکنندگان : 2641 نفر 1399/12/05
پذیرش Arrima کبک در سال 2021
اولین قرعه کشی Arrima کبک در سال 2021

کبک در آخرین قرعه کشی در تاریخ 26 ژانویه برابر 7/11/99 حدود 95 مهاجر را دعوت کرد.

کبک در تاریخ 26 ژانویه دعوتنامه هایی را برای 95 داوطلب مهاجرت برنامه نیروی متخصص کبک صادر کرد.
مهاجرانی که پروفایل امتیازبندیEOI  را در سیستم آنلاین Arrima کبک کانادا داشتند، دعوتنامه دریافت کردند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

در آخرین قرعه کشی دو گروه مهاجران توسط دولت کبک دعوت شدند:


-    گروه اول پیشنهاد کاری داشتند. 
-    گروه دوم افرادی که به عنوان دیپلمات، افسر کنسولی، نماینده سازمان ملل یا هر سازمان دولتی فعال در کبک بودند. 
در این قرعه کشی افرادی که کارمند مقامات رسمی هستند، شرکت کردند، چون این مشاغل جزء بخش 26 آیین نامه مهاجرت کبک هستند. 

برای مهاجرت به کبک از طریق برنامه نیروی متخصص کبک، مهاجران باید پروفایل امتیازی EOI را از طریق Arrima ارائه دهند. اداره مهاجرت کبک همه پروفایها را بررسی کرده و برای مهاجران مناسب بازار کار استان کبک دعوتنامه صادر می کند.
برنامه مهاجرت کبک براساس معیارهای انتخاب و روشهای متمایز از دیگر برنامه های مهاجرتی اداره می شود.

سیستم مهاجرت استان کبک Arrima  چیست؟


Arrima در سال 2018 برای مدیریت برنامه مهاجرتی نیروی متخصص کبک و ساده سازی سیستم دریافت برنامه که قبلا براساس اولین مراجعه، اولین خدمات بود ؛ ایجاد شد.
مهاجران 18 سال به بالا برای اقدام به مهاجرت از طریق برنامه مهاجرتی کبک باید پروفایل امتیازی EOI را در Arrima ایجاد کنند.
اداره مهاجرت کبک، مهاجران واجد شرایط را براساس معیارها، نیازهای بازار کار و توانایی فرد برای ادغام در جامعه کبک دعوت می کند.
مهاجرانی که برای اقامت دائم دعوت می شوند برای ارسال پرونده کامل خود و پرداخت هزینه ها و سایر مدارک خود مدت زمان کمی فرصت دارند.
بعد از تکمیل و ارسال پرونده، اداره مهاجرت کبک پرونده را بررسی کرده و براساس سطح تحصیلات، سن، مهارت های زبان و تجربه کاری به مهاجران امتیاز می دهد.
مهاجرانی که امتیاز مورد نیاز را کسب کنند، گواهینامه انتخاب کبکCSQ  را دریافت کرده، که تایید کننده انتخاب دائمی توسط استان کبک است.
مهاجرانی که CSQ را دریافت می کنند، می توانند برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. آنها باید معاینه پزشکی و سوپیشینه پلیس را انجام دهند.

برنامه مهاجرت استان کبک در آینده

در ماههای گذشته کانادا و دولت کبک اعلام کردند که تعداد زیادی مهاجر را در سالهای آینده می پذیرند. در سال 2021 کبک حدود 47.500 مهاجر را می پذیرد. کانادا در سالهای آینده 400.000 مهاجر را از طریق برنامه های مختلف می پذیرد. مهاجرین در سال 2021 از روشهای: برنامه سرمایه گذاری کبک و برنامه نیروی متخصص کبک و اسپانسرشیپ همسر در استان کبک پذیرفته خواهند شد.
اگر دعوتنامه ای برای درخواست CSQدر کبک را دریافت کردید، می توانید برای انجام پرونده در بخش فدرال از خدمات موسسه گنجی استفاده نمایید.

شروع دوباره پردازش پرونده های CAQ دانشجویان بین المللی معلق


وزارت مهاجرت کبکMIFI  به بررسی پرونده های دانشجویی در 10 موسسه آموزشی تعیین شده که در حال بررسی هستند، می پردازد. وزارت مهاجرت کبک MIFI دوباره شروع به پردازش برنامه های CAQ که طبق اعلامیه قبلی چند ماه پیش معلق شده بودند، می کند.
 وزارت مهاجرت کبکMIFI  در تاریخ 30 دسامبر 2020 طبق دستورالعمل وزیر، پردازش گواهینامه پذیرش دانشجویان در کبک CAQ را برای دانشجویان بین المللی که در 10 کالج خصوصی که توسط وزارت آموزش عالی معلق شدند، را متوقف می کند. دانشجویان برای تحصیل در کبک بایدCAQ  و مجوز تحصیل را دریافت کنند.
وزارت مهاجرت کبکMIFI  گفت: تا اوایل آوریل سال 2021 دریافت پرونده و بررسی درخواستهای ویزای دانشجویی برای تحصیل، ارائه شده توسط  دانشجویان بین المللی پذیرفته شده یا ثبت نام شده در یکی از 10 موسسه آموزشی که توسط وزارت آموزش عالی اداره می شود، متوقف می شود.
تعدادی از موسسات یادگیری تعیین شده DLI ، کالج کانادا،CDI  و پردیس مونترال براساس این تصمیم، این رای را به دادگاه عالی کبک داده و تقاضای تجدید نظر کردند و با موفقیت احکام قضایی را بدست آوردند.
DLI : لیست موسسات آموزشی مورد تایید کبک برای استقبال از دانشجویان بین المللی است.

دادگاه عالی طبق تصمیمی که در تاریخ 11 ژانویه 2021 صادر شد، گفت: بی اعتمادی وزارت به این برنامه ها بی دلیل نیست، اما تعلیق این موسسات برای دانشجویانی که زمستان امسال برای تحصیل در کبک برای زندگی خود برنامه ریزی کرده اند، ناراحت کننده و سخت است.
دادگاه عالی به اداره مهاجرت کبک دستور داد، تا دوباره به بررسی این برنامه ها بپردازد.
با تصمیم دادگاه، هزاران دانشجو که نمی توانستند مجوز تحصیل بگیرند در ماههای آینده می توانند در کبک شروع به تحصیل یا ادامه تحصیل کنند.
هر دانشجوی خارجی برای تحصیل در کبک باید یک برنامه تحصیلی و یک موسسه آموزشی را انتخاب کرده و برای تحصیل خود پذیرش بگیرد. دانشجو بعد از دریافت نامه پذیرش باید درخواست CAQ را داده که برای تحصیل بیشتر از شش ماه مورد نیاز است.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
José 1399/12/11
سلام عصر بخیر ، حتی اگر به زبان فارسی صحبت نمی کنید و نمی نویسید اما افتخار است که من یاد بگیرم و من خودم را به اندازه کافی تقدیم می کنم ، من فارغ التحصیل رشته حقوق از یک دانشگاه دولتی در آنگولا در ارتباط با دانشگاه لیسبون و کویمبرا هستم ، اگر آنها مرا برای کار ، تحصیل و زندگی در کانادا قبول کنند ، سپاسگزارم.
  • گنجی
  • 1399/12/20

باید مدرک زبان ارائه دهید

نمره فرانسه بی 2 در دو اسکیل برای دانشجویی نیاز دارید-هزینه تحصیل را باید پرداخت کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن