پاسپورت گرانادا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 1653 نفر 1401/10/27
پاسپورت گرانادا
پاسپورت گرانادا
یکی از برنامه هایی که برای اخذ پاسپورت دوم میان ایرانیان محبوب و قابل دسترس می باشد، برنامه پاسپورت گرانادا می باشد. شما با اخذ این پاسپورت معتبر می توانید به راحتی به 135 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید و در کشور های حوضه شینگن و اتحادیه اروپا حساب بانکی بین المللی افتتاح نماید. همچنین مدت زمان کم برای اخذ و عدم حضور در کشور گرانادا برای دریافت پاسپورت این کشور از مزایای مهم این پاسپورت می باشد.

 

مهاجرت به کشور گرانادا

اگر شما نیز به دنبال راهی برای سفر آسوده و بدون ویزا به کشورهای مهم دنیا از جمله اروپا هستید، پاسپورت گرانادا می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. چراکه برنامه پاسپورت گرانادا، مانند برنامه های دیگر پاسپورت دوم دارای پیچیدگی نمی باشد و از همه مهم تر جزو معدود برنامه هایی می باشد که برای ایرانیان باز می باشد و می تواند یک مدرک کارآمد و ارزشمند برای ایرانیان با توجه به محدودیت های سفری موجود باشد.

 

گرانادا کجاست

گرنادا از کشور های حوضه کارائیب می باشد. جزیره ای در شرق دریای کارائیب و نزدیک آمریکا که در گذشته مستعمره انگلستان بوده است و از همین جهت زبان اول در این کشور انگلیسی، و زبان دوم فرانسه می باشد. پایتخت این کشور شهر سنت جورجز می باشد. لازم به ذکر است که گرانادا عضو سازمان های بین المللی مهم ازجمله سازمان ملل و کشور های مشترک المنافع میباشد. گرانادا به کشور ادویه معروف می باشد و صادر کننده ادویه، زنجبیل و موز می باشد. این جزیره دارای آب هوای استوایی، جنگل های سرسبز و آبشار های بسیار زیبایی می باشد و می توان از آن به عنوان یک مقصد توریستی جذاب یاد کرد.

 

ویزای گرانادا

رتبه پاسپورت گرانادا در جهان 28 می باشد که قدرت پاسپورت گرانادا بالاتر از دیگر گزینه های پاسپورت دوم مانند ترکیه می باشد. همچنین  با داشتن این پاسپورت می توان بدون ویزا به 135 کشور دنیا از جمله کشور های حوضه شینگن و انگلستان سفر کرد. با توجه به اینکه گرانادا زیرمجموعه کشور بریتانیا می باشد، داشتن پاسپورت این کشور همانند داشتن پاسپورت انگلستان می باشد و خوشبختانه ایرانیان امکان اخذ پاسپورت گرانادا را دارند

پاسپورت گرانادا

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت گرانادا 

از جمله مهم ترین کشورهای بدون ویزا با پاسپورت گرانادا می توان موارد زیر را نام برد:
انگلستان – آلمان – ایتالیا – اتریش - اسپانیا – آرژانتین – سوئد – سوئیس – بلژِیک - یونان – چین – روسیه – کره جنوبی – مالزی – برزیل – هلند – شیلی – کلمبیا – مصر – ماداگاسکار - دانمارک و ...

 

مزایای پاسپورت گرانادا

مهم ترین مزیت این پاسپورت قدرت بالای  آن و توانایی سفر به 135 کشور دنیا بدون ویزا می باشد. 
  • مادام العمر بودن پاسپورت گرانادا.
  • دریافت پاسورت برای فرزندان تا 30 سال و والدین.
  • شهروندان گرانادا می توانند ویزای E-2  آمریکا را دریافت کنند.
  • امکان تحصیل در انگلستان و برخی دیگر از کشور های اتحادیه اروپا.
  • عدم لزوم سفر به گرانادا و یا حضور فیزیکی در کشور برای اخذ پاسپورت.
  • بر خلاف بسیاری از برنامه ها که به مدرک زبان نیاز دارند، این برنامه نیاز به مدرک زبان و مصاحبه ندارد.
  • دریافت پاسپورت در مدت بسیار کم. بعد از اقدام برای اخذ پاسپورت گرانادا حداکثر بین 3 تا 5 ماه پاسپورت را دریافت خواهید کرد.

 

پاسپورت گرانادا برای ایرانیان

برنامه های فراوان و با شرایط مختلفی برای اخذ پاسپورت دوم وجود دارد اما تعداد بسیار کمی ار این برنامه ها برای ایرانیان باز می باشد. طی سال های گذشته ایرانیان به ویژه تجار و افراد کثیرالسفر با توجه به شرایط و سختی های حال حاضر سفر برای ایرانیان به فکر گرفتن پاسپورت دوم هستند و پاسپورت گرانادا جزو راحت ترین و سریع ترین برنامه های باز همانند پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان می باشد. پروسه سریع و راحت اخذ پاسپورت گرانادا باعث محبوبیت این پاسپورت میان ایرانیان شده است. 

 

نحوه درخواست برای پاسپورت گرانادا

افراد علاقه مند و واجد شرایط می توانند از دو روش پاسپورت گرانادا را دریافت کنند.
  1. روس خرید ملک در گرانادا و سرمایه گذاری در املاک از پیش تایید شده که در آن متقاضی باید حداقل 350000 دلار را سرمایه گذاری کند.
  2. روش کمک بلاعوض به دولت گرانادا نیز وجود دارد که از مبلغ حداقل 150000 دلار شروع می شود و به تعداد اعضای خانواده (همسر 50000 اضافه می شود) این مبلغ افزایش پیدا می کند.  

 

دریافت ویزای E-2  آمریکا با پاسپورت گرانادا

یکی از مزیت هایی که فقط و فقط پاسپورت گرانادا در اختیار شما قرار می دهد امکان دریافت ویزای سرمایه گذاری و اقامت کشور آمریکا می باشد. گرانادا تنها کشور در حوضه کارائیب می باشد که با داشتن پاسپورت آن می توانید ویزای E-2  آمریکا را نیز دریافت کنید.

 

شرایط لازم برای اخذ پاسپورت گرانادا

  1. متقاضی باید در سلامت کامل باشد.
  2. متقاضی باید بالای 18 سال سن داشته باشد.
  3. متقاضی نباید سابقه کیفری و سو پیشینه داشته باشد.
  4. متقاضی تمکن مالی کافی به صورت ملک و نقد برای پرداخت هزینه ها را داشته باشد.

 

اخذ پاسپورت گرانادا توسط موسسه مهاجرتی گنجی

موسسه مهاجرتی گنجی با سال ها تجربه در امور مهاجرت به کانادا، پرتغال، آمریکا، دومینیکا می تواند همراه شما در مسیر اخذ پاسپورت گرانادا باشد. با توجه به نبود سفارت گرانادا در ایران، موسسه گنجی که نماینده گرانادا برای اخذ پاسپورت گرانادا خواهد بود، تمامی مراحل پرونده را به عهده خواهد گرفت. همچنین در صورت اقدام با موسسه گنجی برای اخذ پاسپورت گرانادا، ویزای توریستی کانادا را با شرایط خاص دریافت کنید.
سازمان مهاجرتی گنجی
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها:

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن