اسپانسرشیپ والدین کانادا 2024

بازدیدکنندگان : 1048 نفر 1402/07/26
اسپانسرشیپ والدین کانادا 2024
اسپانسرشیپ والدین کانادا 2024
نکات مهم ارسال پرونده در برنامه اسپانسرشیپ  والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ سال 2023 و 2024 را بخوانید.

 

شرایط اسپانسر شدن در کانادا

یکی از عوامل مهم برای برنامه اسپانسرشیپ والدین داشتن حداقل درآمد ضروری است. این درآمد نشان می دهد که اسپانسر از نظر مالی می تواند از والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود حمایت کند. که در آخر توضیح می دهیم.

 

گرفتن اقامت برای پدر و مادر  در کانادا

خوشبختانه اداره مهاجرت کانادا برای 24هزار نفر از ثبت نام شده های سال 2020 ایمیل قبولی فرستاد که احتمالا 15000 فرد کارت اقامت را خواهند داشت. از هفته گذشته اداره مهاجرت کانادا ایمیل هایی را ارسال کرده و از متقاضیان می خواهد تا از طریق برنامه اسپانسرشیپ برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود اقدام کنند. 
اگر شما به عنوان اسپانسر ایمیلی برای قبولی والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود دریافت کردید باید پرونده کامل خود را از طریق پرتال اقامت دائم کانادا ارسال کنید. درخواست را باید متقاضی اصلی یا وکیل خود ارسال کند. 
اگر وکیل از طرف متقاضی اصلی درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کند ایشان باید برای انجام این کار وارد حساب پورتال اقامتی متقاضی شود. 
شما باید درخواست خود را تا تاریخ 22 دسامبر 2023 ساعت 11:59 ارسال کرده باشید. اداره مهاجرت کانادا درخواست هایی که ناقص هستند یا دیر فرستاده شده شدند را نمی پذیرد. 
اگر شما، والدین یا پدربزرگ و مادربزرگتان یا وکیل شما نمی توانید به صورت آنلاین درخواست بدهید شما می توانید درخواست دهید که پرونده خود را به شکل دیگری ارسال کنید که در وب سایت موسسه گنجی قبلا توضیح دادیم.

 

گرفتن کارت اقامت برای پدر و مادر

آقای گنجی-وکیل رسمی مهاجرت-نحوه آپلود اطلاعات و مدارک مورد نیاز را توضیح می دهند.
شما باید از اداره مهاجرت کانادا یک بارکد در ایمیل خود دریافت کنید که درخواست شما را با اطلاعاتی که در زمان ابراز علاقه خود به اسپانسر ارسال کرده اید مطابقت دهد. شما باید یک نسخه دیجیتالی از صفحه را در بخش مدارک پشتیبانی اضافی به نام سند در قسمت سایر در پورتال قرار دهید. 

برای اطمینان از کامل بودن درخواست باید:
  •  همه مدارک براساس راهنمای برنامه را ضمن مشورت با وکیل خود تهیه فرمایید. 
  •  اطلاعات موجود در پرونده اسپانسرشیپ باید با همه اطلاعات که در فرم اسپانسر(مالی) 2020 خود قرار داده اید مطابقت داشته باشد از جمله کپی از وضعیت دقیق پرونده ای که ارسال کرده اید. 
  •  شما باید همه هزینه ها را به صورت آنلاین پرداخت کنید. اداره مهاجرت کانادا هیچ روش پرداخت دیگری را نمی پذیرد. اگر مدرکی که نشان دهد شما همه هزینه ها را پرداخت کرده اید ارائه نکنید درخواست شما ناقص بوده و اداره مهاجرت کانادا آن را نمی پذیرد. 
  •  اگر به انگشت نگاری و بیومتریک نیاز دارید باید هزینه های بیومتریک را هم بپردازید. 
  •  شما می توانید شماره سین نامبر خود را ارسال کنید و رضایت خود را در مورد فرم ارزیابی مالی  IMM 5768 را برای حمایت والدین، پدربزگ و مادر بزرگ را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید. از طریق این فرم اداره مهاجرت کانادا می تواند اطلاعات مالیات بر درآمد شما را مستقیما از آژانس درآمد کانادا دریافت کند و مطمئن شود که آیا شما واجد شرایط هستید یا خیر. 
  •  اگر نمی خواهید رضایت نامه و شماره سین نامبر خود را ارائه کنید باید فرم منابع درآمدی برای حمایت از والدین، پدربزرگ و مادربزرگ IMM 5748 را به همراه اظهارنامه مالیاتی صادر شده توسط اداره درآمد کانادا برای مالیات سالهای 2020، 2021 و 2022 تکمیل و ارسال کنید. 
  •  شما می توانید اطلاعات مالیاتی شخصی خود را از طریق سرویس آنلاین اداره درآمد و مالیات کانادا دانلود کنید الته حسابدار شخصی شما در کانادا این موارد را اطلاع خواهد داشت. 

 

حداقل درآمد مورد نیاز برای برنامه اسپانسرشیپ والدین سال 2023

اسپانسر و امضاکننده مشترک شما باید شرط درآمد ضروری را برای 3 سال مالیاتی متوالی قبل از تاریخ درخواست را داشته باشند. در سال 2023، اداره مهاجرت کانادا درآمد اسپانسرها را برای سال های مالیاتی 2022، 2021 و 2020 در نظر می گیرند. 
خوشبختانه در دوران کرونا استثنا هایی را دولت کانادا تعیین کرد. درآمد مورد نیاز برای سالهای مالیاتی 2020 و 2021 به حداقل درآمد ضروری کاهش پیدا می کند یعنی به جای حداقل درآمد ضروری به اضافه 30 درصد، حداقل درآمد مورد نیاز است تا  اداره مهاجرت کانادا مطمئن شود که هیچ کس به علت از دست دادن درآمد موقت در زمان شیوع کرونا جریمه نمی شود. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
فریبا1403/01/20
با درود
در سال 2024 چگونه می توانیم از برنامه ی دولت کانادا برای اسپانسرشیپ والدین خبردار بشیم؟
آیا در این دو سال گذشته ثبت نامی انجام داده یا نه؟
  • گنجی
  • 1403/01/20
در کانال تلگرام یا اینستاگرام ما عضو شوید انجا اطلاع رسانی می کنیم.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن