بهترین کشور برای برنامه نویسان

بازدیدکنندگان : 631 نفر 1402/09/28
بهترین کشور برای برنامه نویسان
بهترین کشور برای برنامه نویسان
نحوه مهاجرت برنامه نویس های سیستم های کامپیوتری به کانادا را در اینجا بخوانید.

 

شرایط مهاجرت برنامه نویسان به کانادا

قبل از شروع خواندن این متن، ابتدا فرم ارزیابی مهاجرت، سمت چپ سایت را تکمیل کنید تا امکان مهاجرت شما به عنوان برنامه نویس کامپیوتری توسط وکیل رسمی کانادا ارزیابی گردد.

یکی از مشاغل مورد تقاضا در کانادا برنامه نویسی سیستم های کامپیوتری است و متقاضیان در این مشاغل می توانند از طریق قرعه کشی اکسپرس اینتری کانادا دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. 
طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت، کانادا را می توان به عنوان مرکز اصلی پیشرفت تمامی برنامه نویسان و مهندسین نرم افزار معرفی کرد و به دلیل تغییر مسیر اقتصاد این کشور به سمت تکنولوژی بدون شک برنامه نویسان با تجربه و ماهر جذب بازار کار خواهند شد و چشم انداز شغلی این حرفه در آینده کانادا بسیار روشن است. 

ویزای کار کانادا

شغل های رشته کامپیوتر

موسسه گنجی بهترین راهنمای شما برای انتخاب کدشغلی مناسب جهت اخذ کارت اقامت کانادا خواهد بود.

آینده کانادا را این شغل های مرتبط با کامپیوتر تشکیل می دهد:
  • پلتفرم های مبتنی بر فضای cloud، اینترنت اشیاء، بیگ دیتا(داده های کلان) و نرم افزارهای منبع باز در حال افزایش هستند. 
  • از سوی دیگر شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم، WAN، LAN، سیستم‌های مرکزی، شبکه‌های فیبر نوری، اینترانت‌ها در حال پیشرفت است. 
  • تولید، حمل و نقل اتوماتیک، واقعیت مجازی و افزوده، هوش مصنوعی، ماشین یادگیرنده، پردازش گرها و سیستم های بیومتریک تشخصی چهره فرصت های رشد زیادی را نشان می دهد. 
  • مصرف کنندگان و مشاغل صاحب چندین دستگاه الکترونیکی هستند و به صورت فزاینده ای درخواست سازگاری، قابلیت انتقال و دسترسی به محتوا از هر یک از آن دستگاهها را به دیگری دارند. 

 

مهاجرت برنامه نویس به کانادا

آیا در یکی از 82 شغل تعیین شده برای قرعه کشی اکسپرس اینتری مهارت دارید؟ 
کانال تلگرام موسسه گنجی هر ماه لیست آخرین مشاغل مورد نیاز استانهای کانادا را اعلام می کند.

با تغییر سیستم مهاجرت اداره مهاجرت کانادا در تابستان امسال، 82 شغل از جمله مشاغل زیرمجموعه بخش پزشکی، فناوری، تجارت، حمل و نقل، کشاورزی، توسعه دهندگان سیستم های کامپیوتری و برنامه نویسان برای مهاجرت به کانادا انتخاب شده اند. 
برنامه نویسان و توسعه دهندگان سیستم های کامپیوتری براساس سیستم طبقه بندی ملی مشاغل ناک 2021 با کد 21230 طبقه بندی می شوند عبارتند از:
  1. برنامه نویس کامپیوتر
  2. برنامه نویس سیستم عامل
  3. تحلیل گر برنامه نویس
  4. برنامه نویس علمی
  5. برنامه نویس سیستم
کدهای شغل دیگر را ضمن تماس تلفنی از ما جویا شوید.

این مشاغل با عناوین زیر ارتباط مستقیمی دارند، اگر سوالی در مورد نحوه ارتباط شغل فعلی تان با عنواین شغلی زیر داشتید از طریق واتس آپ پیام دهید:
  • تحلیل گران پایگاه اطلاعات و مدیران اطلاعات
  • توسعه دهندگان وبسایت و برنامه نویسان 
  • متخصصان سیستم های اطلاعاتی
  • طراحان وبسایت
  • مهندسین و طراحان نرم افزار
  • تکنسین های شبکه کامپیوتری و وب 
  • مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
  • تکنسین های تست سیستم های اطلاعاتی
 
ویزای کار کانادا

بازار کار برنامه نویسی در کانادا

در ماه می اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد همه افراد شاغل در این مشاغل واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری هستند، اگر واجد شرایط نبودید ما در موسسه مهاجرتی گنجی مسیر استارتاپ ویزا کانادا و جاب آفر را برای شما بررسی خواهیم کرد.
سیستم اکسپرس اینتری قبل از این فقط براساس برنامه های مهاجرتی قرعه کشی می کرد. 

قرعه کشی های هدفمند اکسپرس اینتری کانادا برای کاهش کمبود نیروی کاری 
شان فریز وزیر مهاجرت کانادا گفت، در همه جای کانادا کارفرمایان با کمبود نیروی کاری مواجه هستند. 
قرعه کشی های هدفمند سیستم اکسپرس اینتری فقط کارگران ماهر که برای رشد و توسعه کانادا مناسب هستند را انتخاب می کند. ما می توانیم به رشد و توسعه اقتصادی کانادا کمک کنیم و کمبود نیروی کاری را کاهش داده و تعداد مهاجران فرانسوی زبان را افزایش دهیم. 

 

رشته برنامه نویسی یا Computer Programing

وبسایت برنامه ریزی شغلی دولت فدرال گفت، در کانادا شرکت های فناوری زیادی وجود دارد و بخش فناوری کانادا دارای شرکت های فراوانی است که خدمات گوناگونی را به صنایع مختلف ارائه می دهند.بازار کار برنامه نویسی در کانادا را به دلیل وجود شرکت های فناوری داخلی و بین المللی در سه سال آینده خوب و بالاترین رتبه آن در نواسکوشیا است. 
در اوایل نوامبر وبسایت کاریابی Indeed حدود 1574 شغل را برای برنامه نویسان در کشور منتشر کرد، ما هر هفته این شغل ها را در اینستاگرام استوری می کنیم.
در کانادا متوسط دستمزد ساعتی برای افراد در این شغل 40.38 دلار است اما دستمزد از 23.60 دلار تا 58.97 دلار تغییر می کند. 
برنامه نویسان و توسعه دهندگان سیستم های کامپیوتری با 37.5 ساعت کاری در هفته می توانند سالانه 114.991 دلار درآمد داشته باشند

مهاجرت به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا برای برنامه نویسان

مهاجرانی که می خواهند از طریق قرعه کشی اکسپرس اینتری مهاجرت کنند باید حداقل شش ماه تجربه کاری مداوم در کانادا یا خارج از کشور در سه سال گذشته در یکی از مشاغل تعیین شده داشته باشند اگر به عنوان نیروی کاری موقت با ورک پرمیت یا به عنوان دانشجوی خارجی با ویزای تحصیلی تجربه کاری از طریق کار موقت بدست آورید قابل قبول است. 
براساس تغییرات سیستم اکسپرس اینتری در پایان ماه می، برنامه های نیروی کاری ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی  و برنامه مهاجرت استانی به دنبال رفع نیازهای بازارهای کاری کانادا هستند. 
کانادا برای اولین بار در ماه ژوئن سال گذشته، زمانی که اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد دعوتنامه ها برای مشاغل خاص صادر می شود قرعه کشی های هدفمند اکسپرس اینتری را برگزار کرد. 
بیشتر استانهای کانادا چندین سال است که دعوتنامه های مخصوص مشاغل را صادر می کنند. 
براساس تغییرات این قانون وزیر مهاجرت باید قبل از تعیین مشاغل خاص با استانها، اعضای اتحادیه ها، کارفرمایان، کارگران، گروههای مدافع کارگران، سازمانهای ارائه دهنده خدمات مهاجرت و مشاورین و وکلای مهاجرت مشورت کند، اطلاعات تماس با موسسه مهاجرتی گنجی را در بخش تماس با ما ببینید.

اداره مهاجرت کانادا باید هر ساله در مورد مشاغلی که انتخاب شده اند و علت انتخاب این مشاغل گزارشاتی را به مجلس ارائه دهد. 
اداره استخدام و توسعه اجتماعی کانادا ESDC گفت، تعداد مشاغلی که با کمبود نیروی کاری روبه رو هستند در سالهای 2019 تا 2021 دوبرابر شده است. از سال 2018 تا 2022 حدود 34 تا 40 درصد مهاجرانی که دولت فدرال کانادا پذیرفته از گروه مهاجران فرانسوی زبان در خارج از کبک هستند. 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن