سرمایه گذاری در استان کبک کانادا

بازدیدکنندگان : 1515 نفر 1402/01/09
سرمایه گذاری در استان کبک کانادا
برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا با تاخیر بازگشایی می شود.
طبق خبر مارچ 2023 اداره مهاجرت که به دفتر مونترال ما واصل شده، دولت کبک زمان بازگشایی را به 9 ماه آینده یعنی 1 ژانویه 2024 برابر 11 دی ماه 1402 موکول کرد به احتمال بسیاز زیاد جزییات بازگشایی برنامه در ماه آپریل و‌یا می (خرداد 1402) منتشر خواهد شد و ما بعد از آن زمان مناسبی خواهیم داشت تا پرونده ها را برای این برنامه آماده کنیم.
دلیل دولت کبک، ایجاد تغییرات اساسی در برنامه سرمایه گذاری استان کبک  برای حضور بیشتر مهاجرین در این استان و تطابق با شرایط اقتصادی و فرهنگی اعلام کرد. همچنین این خبر از این بابت می تواند خبر خوبی درک شود که دولت کبک کماکان علاقه مند به ادامه این برنامه می باشد و برای هرچه بهتر اجرا شدن این برنامه و کاربردی تر بودن آن در حال برنامه ریزی می باشد
 

شرایط برنامه سرمایه گذاری استان کبک در سال 2024

وزیر مهاجرت کبک ، کریستین فریچت طبق بند اول ماده 50 قانون مهاجرت به کبک(فصل دوم) اختیاراتی برای دریافت و رسیدگی به پرونده های مهاجرت به استان کبک را دارد، که مهمترین دلیل ایشان برای بازگشایی در 9ماه آینده عبارتست از:
  1. بررسی ظرفیت پذیرش سالانه به کبک
  2. در نظر داشتن نیازهای اقتصادی و نیروی کار کبک
  3. نحوه ادغام مهاجرین جدید در راستای منافع فرهنگی کبک
 
موسسه مهاجرتی گنجی به عنوان یکی از قدیمی ترین و پیشرو ترین موسسات مهاجرتی در ایران با آمار قبولی صد در صد موکلین‌ خود در این برنامه و همچون‌ گذشته با‌داشتن سهمیه قطعی و‌نمایندگی رسمی از دولت کبک آمادگی کامل دارد تا به عزیزان علاقه مند به اقدام در این برنامه مشاوره لازم را ارائه و پرونده آنها را طبق دستور العمل جدید که منتشر خواهد شد آماده کند.
 

تاخیر در مصاحبه با موکلین سرمایه گذاری کبک

طبق نظر آقای گنجی وکیل مهاجرت کبک، دولت از دوره قبل که 1900 پرونده را پذیرش کرده بود، هنوز 500 پرونده را بررسی نکرده است که باید تا تابستان 2023 آنها را نهایی کند. برای همین برای کسانیکه تاکنون پرونده آنها بررسی نشده یا قطعی نشده مصاحبه هایی را در ابوظبی و هنگ کنگ قرار خواهد داد.
مصاحبه های هنگ کنگ از 18 آپریل تا 18 جولای در سفارت کانادا برای متقاضیان کشورهای چین، ویتنام، کره جنوبی و آسیای شرقی و مصاحبه های ابوظبی از 9 می تا 20 ژوئن برای متقاضیان خاورمیانه، ایران، هند، پاکستان و بنگلادش خواهد بود. مصاحبه های متقاضیان کشورهای آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا همچنان در مونترال برگزار خواهد شد.
 

فدرال برنامه سرمایه گذاری کبک

در حال حاضر موسسه گنجی در هفته اول نوروز1402 تعداد زیادی مدیکال و نامه انگشت نگاری موکلین کبک دریافت کرد که در تلگرام اطلاع رسانی گردید. طبق آمار دریافتی از دولت فدرال کانادا ،تا 28 فوریه 2023 حدود 2550 پرونده در حال بررسی سوپیشینه و مدیکال باقیمانده که سرعت خوبی داشته و شامل: هنگ کنگ 1150، بیژینگ چین710، سیدنی نوااسکوشیا 210، پاریس160(قسمتی از آن مربوط به ایرانیان) و بقیه ویزا آفیس ها 320 پرونده می باشد.
 
موسسه گنجی خدمات خوبی را برای برنامه های زیر من جمله برنامه سرمایه گذاری کبک دارد:
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
مریم1402/01/22
با سلام. اگر مدت ویزا توریستی در حدود 4 سال قبل به پایان رسیده باشد آیا امکان تمدید وجود دارد و یا بایستی برای صدور مجدد اقدام نمود؟
با تشکر
  • گنجی
  • 1402/01/24
برای صدور مجدد با مدارک کافی باید اقدام شود.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن