بریتیش کلمبیا کانادا مهاجر جدید پذیرفت

بازدیدکنندگان : 2642 نفر 1400/02/11
بریتیش کلمبیا کانادا مهاجر جدید پذیرفت
صدور 362 دعوتنامه در قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در سال 2021 حدود 3.893 دعوتنامه برای برنامه مهاجرت استانی صادر کرده است.

بریتیش کلمبیا دو قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی در تاریخ 27 آوریل برابر7/2/1400 برگزار کرد، 362 مهاجر را دعوت کرد.
بریتیش کلمبیا امروز یک قرعه کشی عمومی و قرعه کشی دوم را برای مدیران خرده فروشی و عمده فروشی و مدیران رستوران برگزار کرد.
مهاجران برنامه مهاجرت براساس مهارت، اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا و برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا دعوتنامه های قرعه کشی عمومی را دریافت کردند.
به طور خاص دعوتنامه هایی برای نیروی کار متخصص اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا، فارغ التحصیل بین المللی و تازه واردان ماهر و نیمه ماهر صادر شده است.
حداقل امتیازات در این قرعه کشی ها بین 78 تا 95 بود. در کل 348 مهاجر دعوت شدند.
قرعه کشی جداگانه برای مشاغل با کد ناک 0621 یا 0631 انجام شد، که 14 دعوتنامه برای مهاجرانی که 113 امتیاز داشتند صادر شد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا


هدف برنامه مهاجرت استانی جذب نیروی کار خارجی است که تقاضا برای آنها در استان زیاد است و می خواهند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.
برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا دو برنامه مهاجرت براساس مهارت و اکسپرس اینتری دارد که هرکدام از این برنامه ها دو زیر مجموعه دارند. این برنامه ها براساس سیستم ثبت نام مهاجرت براساس مهارت بریتیش کلمبیا مدیریت می شوند. برای اقدام از طریق برنامه مهاجرت براساس مهارت باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از این براساس تحصیلات، سابقه کار و تسلط به زبان به شما امتیاز می دهند.
مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند از هر برنامه دعوت می شوند، تا در قرعه کشی های منظم بریتیش کلمبیا برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی شرکت کنند.
بعد از دریافت دعوتنامه 30 روز از تاریخ دریافت فرصت دارید تا پرونده کامل مهاجرتی خود را از طریق سیستم آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ارسال کنید.
بعد از ارسال پرونده کامل خود حدودا دو یا سه ماه بعد از نتیجه آن مطلع می شوید. اگر قبول شوید، می توانید از طریق از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم کانادا در اداره مهاجرت کانادا اقدام کنید.
دعوتنامه شما شش ماه اعتبار دارد. 
بعد از دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی 600 امتیاز اضافی به شما داده می شود که این امتیاز کافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.
برنامه های مهاجرت استانی در زمان شیوع کرونا به کار خود ادامه داده اند و و فعالیت آنها در سال 2021 کند نشده است.

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا


تا به حال در سال 2021 استان بریتیش کلمبیا 3.531 دعوتنامه از طریق برنامه مهاجرت استانی صادر کرده است.
در جدیدترین اقدام اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیای کانادا ونکوور 90 مهاجر را دعوت کرد، تا در تاریخ 20 آوریل برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند و طبق آن، برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا دعوتنامه هایی را برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری و مهاجرت براساس مهارت صادر کرد.
مهاجران دعوت شده از گروههای نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی باید حداقل 80 امتیاز داشته باشند. طبق امار استان بریتیش کلمبیا تا به حال در سال 2021 حدود 3.531 مهاجر را دعوت کرده است.
مهاجران دعوت شده 30 روز تقویمی فرصت دارند، تا در سیستم مهاجرتی این استان ثبت نام کنند. 

برنامه آزمایشی گروه کامپیوتر

برنامه آزمایشی فناوری بریتیش کلمبیا یک برنامه سریع مهاجرتی برای نیروی کار فناوری و دانشجویان بین المللی مورد نیاز در استان است. مهاجران باید در یکی از برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کنند و در یکی از 29 شغل واجد شرایط برنامه فناوری برای حداقل 12 ماه پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند.
برای ثبت نام در برنامه های مهاجرت براساس مهارت یا اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا، مهاجران باید در سیستم مهاجرتی آنلاین بریتیش کلمبیا پروفایل ایجاد کرده و در سیستم ثبت نام مهاجرت براساس مهارت ثبت نام کنند.
مهاجران ارزیابی می شوند و امتیازی برای آنها تعیین می شود، که مشخص می کند که آیا در قرعه کشی دعوت می شوند یا نه. این امتیاز براساس عواملی مثل سطح تحصیلات، مدرک تحصیلی، سابقه کار مرتبط با شغل و پیشنهاد کار داده می شود. قرعه کشی برنامه فناوری هر هفته انجام می شود.
این برنامه آزمایشی در ماه می سال 2017 و بعد از انجام مطالعات زیاد که مشخص شد بزرگترین مسئله کمبود نیروی متخصص با تحصیلات کامپیوتر در بریتیش کلمبیا دسترسی به استعداد های لازم بود، ایجاد شد. برنامه آزمایشی فناوری برای کمک به بخش فناوری با آسان تر کردن مهاجرت نیروی کار با مهارت ایجاد شد. این برنامه چند بار تمدید شده است، آخرین بار تا ژوئن 2021 تمدید شد.

برنامه آزمایشی فناوری برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری

مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا را دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی براساس سیستم جامع امتیاز بندی دریافت می کنند، که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری فدرال است.
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت برنامه های مهاجرتی فدرال کانادا است: برنامه نیروی کار ماهر، برنامه نیروی متخصص فنی و کلاس تجربه کار کانادایی.
به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری براساس سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی امتیاز داده می شود.
کانادا از این مهاجران دعوت می کند تا از طریق قرعه کشی های اکسپرس اینتری برای اقامت دائم اقدام کنند. اگر تایید شوند آخرین مرحله لندینگ در کانادا و درخواست کارت PR است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن