وضعیت پذیرش دانشجویان در دانشگاه های کانادا

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 2162 نفر 1400/01/01
وضعیت پذیرش دانشجویان در دانشگاه های کانادا
وضعیت پذیرش دانشجویان در دانشگاه های کانادا

براساس گزارش موسسه Course ثبت نام در موسسات آموزشی کانادا 9 درصد کاهش یافته که بیش از 50 موسسه در سراسر کشور می باشد. دانشگاهها و کالج های کانادا به دنبال افزایش آموزش آنلاین برای دانشجویان هستند، اما دانشجویان خارجی که شهریه بالایی را پرداخت می کنند، احتمالا تا برگزاری کلاسهای حضوری ثبت نام نمی کنند. 

ثبت نام دانشجویان داخلی افزایش و ثبت نام دانشجویان بین المللی در دانشگاهها و کالج های کانادا کاهش یافته است! ثبت نام دانشجویان داخلی در دانشگاهها و کالج های انتاریو، کبک، آتلانتیک کانادا و BC افزایش یافته است. بیشتر دانشجویان افراد بزرگسال بوده که می تواند سطح بیکاری را کاهش دهد. کانادا لیست دانشگاه های تایید شده که مجاز به پذیرش دانشجویان بین المللی در زمان شیوع کرونا هستند، را به روز کرده است. مدارس، دانشگاهها و کالج ها مجاز به پذیرش دانشجویان بین المللی با شرایط مناسب هستند. همانطور که در وب سایت گنجی قبلا اطلاع داده بودیم، کانادا قبل از این به روز رسانی برای جلوگیری از شیوع کرونا محدودیت های سفر را برای سفرهای غیرضروری وضع کرده بود.
 محدودیت های سفر ابتدا برای دانشجویان خارجی جدید بود. فقط دانشجویان دارای مجوز تحصیل یا دارای تاییدیه صادر شده در 18 مارس 2020 یا قبل از آن می توانند وارد کانادا شوند. اخیرا کانادا با کاهش محدودیت های سفر امکان ورود دانشجویان بیشتری را به کانادا فراهم کرده است. موسساتی که مایل به پذیرش دانشجو هستند، باید برنامه مدون مقابله با کرونا را که توسط دولت استان تایید شده را داشته باشند. 
دانشجویانی که در این موسسات تایید شده ثبت نام می کنند از محدودیت های سفر معاف بوده و در زمان ورود افسر مرزی به آنها اجازه ورود به خاک کانادا را می دهد. موسسات معتبر در انتاریو مثل دانشگاه واترلو، رایرسون، OCAD و دانشگاه ویندزور به لیست موسسات تایید شده اضافه شده اند. دانشجویان خارجی در زمان ورورد به کانادا باید 14 روز خود را قرنطینه کنند، عدم انجام این کار جریمه سنگینی دارد. مسافران کانادا باید برنامه ArriveCAN را در موبایل نصب کرده و اطلاعات سفر و شماره تماس خود، برنامه قرنطینه و بررسی علائم روزانه کرونا خود را اعلام کنند. برنامه قرنطینه شامل تهیه مواد غذایی و دارو و انتخاب مکان مناسب برای قرنطینه می باشد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


کاهش ثبت نام دانشجویان خارجی در کانادا


در دانشگاههای کانادا مثل بریتیش کلمبیا، انتاریو ثبت نام دانشجویان بین المللی کاهش و ثبت نام دانشجویان داخلی افزایش یافته است. براساس مطالعات موسسه Course که امکان ورود و ثبت نام دانشجویان به دوره ها و برنامه های آموزشی را فراهم می کند، در همه دانشگاهها ثبت نام دانشجویان بین المللی کاهش نداشته، مثل دانشگاه UBC Okanagan که ثبت نام دانشجویان بین المللی 9 درصد افزایش یافته است. 
دانشجویان بین المللی در دورهای عملی مثل بازیگری، پرستاری و دوره های آزمایشگاهی مثل مهندسی برق و تولید فیلم ثبت نام می کنند. برگزاری این دوره ها به صورت آنلاین سخت است. گزینه جایگزین برگزاری دوره ها با روش فاصله گذاری فیزیکی است. البته بعضی دوره ها می توانند تعلیق شوند. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
مهنام1399/12/20
دیروز نامه ریجکتی درخواست ویزام رو دریافت کردم. لطف میکنید راهنماییم کنید برای گرفتن نوت آفیسر چیکار باید بکنم و هزینش چقدر هست؟؟
شرایط پروندم هم بصورت زیر بوده
سن26
پذیرش مسترمجدد دانشگاه آلبرتا سلف فاند
لیسانس عمران آ معدل ۱۵.۱۹
ارشد عمران دانشگاه آزاد
مستر مجدد با گرایش متفاوت
استاد هم داشتم
آیلتس ۶.۵(البته الان اکسپایر شده)

ویزا با همراه اقدام کردم
تمکن 200تومن خودم و سند ماشین
ساپورتر4۰۰میلیون به همراه سند آپارتمان
همسرم50۰ تومن یک روزه
تای خانه و ویلا در رویان
جاب آفر نامه سابقه کار

علت ریجکتی
Family tie and purpose of visit
  • گنجی
  • 1400/01/02
نوت آفیسر تاثیر زیادی ندارد و اطلاعات خاصی به شما ارائه نمی دهد.
شبیه پرونده شما ما قبولی گرفتیم، احتمالا نکته ای را در پرونده تان اشتباه درج کردید اگر وکیل دارید دوباره بررسی کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن