مهاجرت به ساسکاچوان کانادا بدون نیاز به پیشنهاد کاری

بازدیدکنندگان : 6266 نفر 1400/08/06
مهاجرت به ساسکاچوان کانادا بدون نیاز به پیشنهاد کاری
مهاجرت به ساسکاچوان کانادا بدون نیاز به پیشنهاد کاری

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان چندین مسیر مهاجرتی به کانادا را ارائه می دهد که مهاجرت به ساسکاتون بدون داشتن پیشنهاد شغلی مهمترین بخش آن است.

ساسکاچوان Saskatchewan، استانی پهناور در غرب کانادا و تنها استان بدون مرز طبیعی این کشور است. مرکز آن رجاینا و بزرگترین شهر آن ساسکاتون است. مهاجرت یک عامل مهم در شکل‌گیری فرهنگ و تاریخچهٔ این استان کاناداست. در ضمن، مهاجرت عامل افزایش جمعیت استان در آینده محسوب می‌شود. این استان درصدد جذب مهاجر (حداقل ۵۰۰۰ نفر در سال) جهت رشد اقتصادی است. این استان در ناحیهٔ سرسبز کانادا قرار دارد و تولیدکنندهٔ ۲۸ درصد غلات و بیش از ۵۴ درصد گندم کشور است.
اگرچه کشاورزی با درآمد ۲ میلیارد دلار در سال مهم‌ترین بخش اقتصاد این استان محسوب می‌شود، ولی کارهای خدماتی از جمله مؤسسات مالی، بیمه، بنگاه‌های مسکن (۳/۳ میلیارد دلار) بخش مهمی در اقتصاد این استان است. نرخ بیکاری کم آن، کمتر از میانگین کانادا بوده و این استان را به محل خوبی برای کار تبدیل ساخته‌ است. این استان همچنین دارای معادن غنی است. (پتاس، اورانیوم، زغال سنگ، نفت و گاز طبیعی). ساسکاچوان در صادرات پتاس (کود) مقام اول را در کانادا دارد.
برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان مسیر های مهاجرت را بدون نیاز به پیشنهاد شغلی به مهاجران ارائه می دهد. لذا در صورتی که می خواهید در ساسکاچوان زندگی و کار کنید بدون داشتن پیشنهاد شغلی 2 مسیر برای مهاجرت دارید. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

محبوب ترین مسیر مهاجرت به کانادا برنامه اکسپرس اینتری است اما یک مسیر مناسب دیگری وجود دارد که برنامه مهاجرت استانی است. 
اکسپرس اینتری براساس سیستم جامع امتیاز بندی است که در آن براساس عوامل انسانی به مهاجران امتیاز می دهد. در بیشتر موارد مهاجران اکسپرس اینتری نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند اما داشتن آن امتیاز و شانس بیشتری برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا است. 
برنامه مهاجرت استانی برای اطمینان از اینکه همه مزایای مهاجرت در کل کانادا توزیع می شود ایجاد شده است. از طریق این برنامه استانهای کانادا می توانند مهاجران اقتصادی را برای اقامت دائم معرفی کنند. برنامه مهاجرت استانی از یک استان به استان دیگر متفاوت است و هر استان براساس شرایط خود معیارهای لازم را تعیین می کند که در کانال تلگرام گنجی هر دو هفته یکبار در مورد آخرین امتیاز قبولی آن می نویسیم.
برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی ابتدا باید از استان مورد نظر خود دعوتنامه دریافت کنید. 

چگونه از طریق برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان بدون پیشنهاد شغلی اقدام کنیم؟


9 استان و دو منطقه برنامه مهاجرت استانی را دارند و ساسکاچوان هم یکی از آنهاست. 
ساسکاچوان یک استان با دشت های بزرگ در غرب کانادا است. اقتصاد این استان براساس کشاورزی و منابع طبیعی مثل جنگلداری و ماهیگیری است. این استان نقش مهمی در تولید و عرضه محصولات کشاورزی مورد نیاز را دارد. 
برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان مسیرهای مهاجرت به کانادا را ارائه می دهد. ساسکاچوان از طریق برنامه مهاجرت استانی افراد غیر کانادایی که می خواهند در این استان اقامت کنند را معرفی می کند و مهاجران موفق می توانند مقیم دائم کانادا شوند. 
در بین برنامه های مختلفی که سیستم مهاجرت استانی اداره می کند، دو برنامه مهاجرت استانی وجود دارد که نیازی به پیشنهاد شغلی ندارد. برنامه اول برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان است که برای اقدام باید پروفایل فعال در سیستم اکسپرس اینتری فدرال داشته باشید. 
زیر مجموعه برنامه اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته است یعنی به سیستم اکسپرس اینتری فدرال متصل است. مهاجران اکسپرس اینتری که از برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان دعوتنامه دریافت می کنند 600 امتیاز اضافی در کنار امتیاز اصلی به آنها داده می شود، که این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا است. 
برای دریافت دعوتنامه از برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان مهاجران باید پروفایل اکسپرس اینتری ایجاد کرده و علاقه خود برای اقامت در ساسکاچوان را ابراز کنند. 

برنامه دوم برنامه مشاغل مورد تقاضای ساسکاچوان است که نیازی نیست در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل داشته باشید. این برنامه برای انتخاب نیروی های کار متخصص برای رفع نیاز های بازار کار است. برای واجد شرایط بودن متقاضی باید حداقل یک سال سابقه کار در یکی از مشاغل تعیین شده ساسکاچوان را داشته باشد.
ساسکاچوان به صورت منظم از طریق این دو برنامه دعوتنامه صادر می کند و تا به حال امسال 2.733 دعوتنامه برای مهاجران اکسپرس اینتری و 3.433 دعوتنامه برای برنامه مشاغل مورد تقاضا صادر کرده است. در کل 6.166 دعوتنامه امسال از طریق این دو برنامه دعوتنامه صادر شده است. این تعداد دعوتنامه به تعداد دعوتنامه های انتاریو که از طریق برنامه اولویت سرمایه انسانی و برنامه مهاجرت استانی که نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند صادر کرده است، بسیار نزدیک است. 

برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو نیروی کار خارجی ماهر در سیستم اکسپرس اینتری که تحصیلات، تجربه کاری و مهارت زبان و دیگر معیارها را دارند را انتخاب می کند. برای اقدام از طریق این برنامه مهاجران باید پروفایلی در سیستم اکسپرس اینتری فدرال براساس برنامه نیروی کار ماهر فدرال یا کلاس تجربه کار کانادایی داشته باشند. این مهاجران باید پروفایل امتیازی خود را از سیستم اکسپرس اینتری دریافت کنند. 

شرایط مورد نیاز برای گروه نیروی کار ماهر بین المللی از برنامه اکسپرس اینتری


این برنامه برای مهاجرانی است که پیشنهاد شغلی در ساسکاچوان را ندارند اما در مشاغل مورد تقاضا تجربه کاری دارند. به صورت خاص این مهاجران باید این شرایط را داشته باشند: 
_ حداقل 60 امتیاز از 110 امتیاز براساس شبکه ارزیابی سیستم مهاجرت استانی ساسکاچوان 
_ دارای شماره پروفایل اکسپرس اینتری و کد اعتبار سنجی کاربری باشند.
_ مهارت زبان لازم برای برنامه اکسپرس اینتری را داشته باشند و نتایج آزمون زبان را ارائه دهند. 
_ حداقل تجربه کاری مربوط به رشته تحصیلی یا آموزش خود در شغل ماهر براساس کد ناک A، O یا B که در ساسکاچوان مورد تقاضای زیادی هست را داشته باشند. 
_ داشتن مدرک دوره دبیرستان یا آموزش معادل حداقل یک سال تحصیل کانادایی. 
_ بودجه کافی برای تامین هزینه های اقامت در ساسکاچوان

توجه کنید که امتیاز ورود برابر 60 و امتیاز قبولی حداقل 70 است و لذا بدون آن نمی توانید مجوز قبولی دریافت کنید که بیشترین امتیاز از نمره زبان انگلیسی سی ال بی 8 و مدرک فرانسه یا فامیل درجه یک در ساسکاچوان را خواهید گرفت.

نیروی کار ماهر خارجی در برنامه مشاغل مورد تقاضا


این زیر مجموعه برای نیروی کار ماهری است که پیشنهاد شغلی در ساسکاچوان را ندارند اما در مشاغل مورد تقاضا صلاحیت بالایی دارند. به صورت خاص این مهاجران باید این شرایط را داشته باشند:
_ داشتن حداقل 60 امتیاز از 110 امتیاز براساس شبکه ارزیابی سیستم مهاجرت استانی ساسکاچوان
_ در خارج کانادا زندگی کنید یا مدرکی داشته باشید که نشان دهنده وضعیت اقامت قانونی در کانادا باشد.
_ به دنبال وضعیت پنا هند گی نباشید. 
_ براساس معیار زبان کانادایی CLB دارای نمره زبان حداقل 4 باشید. 
_ تحصیلات تکمیلی، آموزش یا کارآموزی را گذرانده و مدرک تحصیلی معادل خارجی را داشته باشید. 
_ تجربه کاری مربوط به شغل و تحصیل را داشته باشید.
_ حداقل تجربه کاری مربوط به رشته تحصیلی یا آموزش خود در شغل ماهر با کد ناک A، O یا B  را داشته باشد که مورد تقاضای  استان ساسکاچوان باشد. 
_ بودجه کافی برای تامین هزینه های اقامت در ساسکاچوان را داشته باشید. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 11
مازیار1401/07/07
سلام
لیست مشاغل مورد نیاز و شرایط احراز توانایی در هر شغل را ازکجا پیدا کنیم.ممنون
  • گنجی
  • 1401/07/07
لیست مشاغل ساساکاچوان با نمره ایلتس خوب و سابقه کار بالاتر از 5 سال و سن زیر 35 سال خوب است.
زهرا1401/01/07
سلام- رشته مهندسی شیمی chemical engineer جزو مشاغل مورد نیاز ساسکاتون هست؟ اگر بله جزو ناک a هست یا b ممنون
  • گنجی
  • 1401/01/18
بله، نیاز به رزومه شما داریم
سارا1400/11/27
سلام،دانشجوی دکترا زبان انگلیسی هستم ۴۰ سال سن،IELTS 8, سابقه کاری دارم ولی بدون بیمه، چقدر شانس قبولی تو این برنامه رو دارم؟
  • گنجی
  • 1400/12/14

این نمره را می توانید کسب کنید؟ اگر بله برای برنامه نیروی متخصص استانی رزومه بفرستید که بررسی کنیم الان شانستون کم است.

مدرک زبان انگلیسی آیلتس جنرال نمره هفت(همه اسکیل ها هفت و لیسنینگ هشت برابر clb9) یا معادل آن فرانسه بی٢.
در اپلیکیشن ای او اس زیر ببینید:
https://www.ganjico.com/p14451

حسین1400/09/22
نیروی کار ماهر خارجی در برنامه مشاغل ساسکا شامل چه مشاغلیه؟
  • گنجی
  • 1400/09/22
مشاغل مهندسی و مدیریتی را شامل می شود. لیست متنوعی دارد باید رزومه تان را همراه با نمره زبان بفرستید.
جمال1400/09/22
سلام من 55 سالم هست و حدود 22 سال مدیر و صاحب شرکت تبلیغاتی با چندین مجور و گواهی آموزشهای تخصصی از مراکز دولتی و خصوصی هستم میخواستم ببینم که چطور میتونم با این تخصص اقامت بگیرم .ممنون
  • گنجی
  • 1400/09/22
اگر تا 40سال بودید این تخصص ها در برنامه بالا شانس اقامتی داشت.
الان باید روشهای سرمایه گذاری، کارآفرینی و استارت اپ را برای شما بررسی کنیم لذا تحصیلات و نمره زبان را در واتس اپ(لینک پایین سایت) ارسال کنید.
ایمان1400/08/30
من فوق لیسانس کامپیوترم با بیش از 10 سال سابقه کار مرتبط با سن 37 سال و IELTS CLB 8 هستم و 68 امتیاز میگیرم، چقدر شانس قبولی تو این برنامه رو دارم؟
  • گنجی
  • 1400/08/30
بستگی به رشته تحصیلی تان دارد شاید استانهای دیگر بتوانید. در کانال تلگرام ما هر دو هفته اخرین رشته ها و امتیازقبولی ها را اعلام می کنیم.
بهناز1400/08/17
با سلام،آیا سابقه کار بیشتر از پنج سال امتیاز کم میشه؟ واینکه مدرک تحصیلی باید معادل سازی بشه با مدرک کانادایی قبل از ورود؟ممنونم
  • گنجی
  • 1400/08/17

خیر کم نمی شود بله مدرک ارزیابی نیاز دارد.

جزئیات کامل را سیستم نتوانست برای شما ارسال کند.(به دلیل اینکه از خبرنامه ما لغو عضویت داده اید)

علیرضا1400/08/17
با سلام, علاقمندم اطلاعات بیشتری درباره این برنامه بدست بیارم, آیا امکان مشاوره آنلاین یا تلفنی هست؟
  • گنجی
  • 1400/08/17
ابتدا رزومه CV خود را برای ما از طریق تلگرام یا واتس اپ ارسال فرمایید سپس با دفتر تماس بگیرید
آرش ا.1400/08/17
با درود و وقت بخیر..من 35 ساله و کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی-منابع آب هستم و سابقه کار 5 ساله غیرمرتبط با رشته ام دارم. در صورت داشتن مدرک 6.5 - 6 آیلتس و با توجه به مدرک b1 فرانسه، شرایط اقدام برای استان ساسکاچوان را دارم؟
  • گنجی
  • 1400/08/17
با سابقه کار غیرمرتبط شانس شما کم است. اگر شغل در زمینه کشاورزی داشته باشید شانس بالاتری خواهید داشت، رزومه تان را بفرستید تا بررسی کنیم.
مژگان1400/08/01
با سلام.خیلی ممنون از راهنماییتون.من ارشد مدیریت منابع انسانی هستم و ۱۳ سال سابقه کار مرتبط با این رشته رو دارم.آیا ساسکاچوان متقاضی این رشته هست؟
  • گنجی
  • 1400/08/01
باید رزومه شما شامل سوابق تحصیلی و کاری(ذکر سمت و شغل دقیق) بعلاوه نمره ایلتس را برای ما ارسال فرمایید.
پژمان س.1400/08/01
شرایط اقامت به کانادا باید از کجا شروع کنم
  • گنجی
  • 1400/08/01
برای شروع این لینک را بخوانید اطلاعات مفیدی در موردبهترین روش کانادا درج شده است:
https://www.ganjico.com//news/13982

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن