ورک پرمیت کانادا را در فرودگاه بگیرید

بازدیدکنندگان : 1464 نفر 1400/07/08
ورک پرمیت کانادا را در فرودگاه بگیرید
ورک پرمیت کانادا را در فرودگاه بگیرید

بیشتر مسافران کانادا به علت محدودیت های مسافرتی کانادا در زمان شیوع کرونا نمی توانستند برای ورک پرمیت در مرز ورودی کانادا اقدام کنند. اما الان آنها می توانند برای این ورک پرمیت اقدام کنند به شرط اینکه شرایط خاصی را داشته باشند. 

اتباع خارجی که اجازه سفر به کانادا را دارند می توانند برای ورک پرمیت اقدام کنند. این افراد شامل افراد کاملا واکسینه شده و اعضای خانواده نزدیک شهروندان کانادایی یا افراد دارای اقامت دائم و شامل افرادی است که پیشنهاد کاری معتبر در کانادا را دارند. مسافران باید از ویزای اقامت موقت معاف باشند یا از آمریکا، گرینلند یا سنت پیر و میکلون St Pierre and Miquelon آمده باشند و شرایط دیگر را داشته باشند.
هر فرد خارجی می تواند مجاز به دریاف ورک پرمیت کانادا باشد، حتی افرادی که واکسینه نشده اند. اما افرادی که واکسینه شده اند به احتمال بیشتر از محدودیت های سفر معاف می شوند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی 

چه افرادی واجد شرایط ورک پرمیت کانادا هستند


نیروی کار موقت خارجی باید قبل از سفر به کانادا ورک پرمیت خود را دریافت کنند. اگر پیشنهاد کاری در کانادا را دارید، و به عنوان کارگر کشاورزی فصلی یا مراقبت از افراد در منزل کار نمی کنید و یکی از شرایط زیر را دارید می توانید برای ورک پرمیت در مرز ورودی درخواست دهید:

_ اگر برای کار در کانادا نیازی به ویزای اقامت موقت ندارید: 

اگر شغل شما جز برنامه IMP باشد. از طریق این برنامه کارفرمایان می توانند بدون نیاز به ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA اتباع خارجی را استخدام کنند. ارزیابی تاثیر بازار کار سندی است که نشان می دهد هیچ شهروند یا فردی که اقامت دائم کانادا را دارد برای این شغل وجود ندارد. 
این ارزیابی شامل مورادی است که شغل شما در برنامه نیروی کار موقت خارجی قرار می گیرد. شما باید ارزیابی مثبت یا خنثی را بگیرید. ارزیابی تاثیر بازار کار در زمان ورود به کانادا باید صادر شود. 

_ اگر شهروند یا ساکن دائمی آمریکا، گرینلند یا سن پیر و میکلون هستید:

اتباع خارجی یا ساکنان دائمی این کشورها می توانند در مرز ورودی برای ورک پرمیت درخواست دهند، اگر شغل آنها بخشی از برنامه ویزای کار IMP یا نیروی کار موقت خارجی باشد. 
کارفرمایان کانادایی از طریق برنامه نیروی موقت خارجی می توانند اتباع خارجی را برای رفع کمبود نیروی کار در کانادا استخدام کنند. برنامه ویزای کار IMP به دنبال منافع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کانادا است. کارفرمایانی که به دنبال استخدام هستند باید ارزیابی تاثیر بازار کار را انجام دهند. یک شهروند خارجی برای دریافت ورک پرمیت از طریق برنامه ویزای کار IMP  نیاز به ارزیابی تاثیر بازار کار ندارد، سازمان مهاجرتی گنجی دارای پرونده موفق در متخصص در این نوع ویزا است.
کانادا برنامه نیروی کار موقت خارجی را به عنوان وسیله ای برای تکمیل نیروی کار واجد شرایط در کانادا اجرا می کند. آفیسر کانادایی که درخواست را بررسی می کند باید تعیین کند که استخدام نیروی خارجی تاثیر مثبت یا خنثی بر بازار کار دارد. باید مشخص شود که هیچ کانادایی واجد شرایطی وجود ندارد و حقوق و مزایای نیروی کار خارجی مطابق با استانداردهای فدرال و استانی است. 


در مرز ورودی کانادا چه مدارکی نیاز دارم؟


اگر شغل شما در برنامه نیروی کار موقت است و شما نیاز به ارزیابی تاثیر بازار کار دارید، زمانی که در مرز کانادا هستید باید مدارک زیر را داشته باشید:
_ پیشنهاد شغلی شما
_ یک کپی از ارزیابی تاثیر بازار کار و شماره آن LMIA
_ اثبات اینکه شما می توانید وظایف مربوط به شغل را انجام دهید مثل مدارک تحصیلی و یا تجربه کاری. 
اگر شما به دنبال کار در کبک هستید نیاز به گواهی انتخاب در کبک دارید. 
اگر شغل شما در برنامه ویزای کار IMP است و نیازی به دریافت تاثیر بازار کار ندارید، باید مدارک زیر را در مرز کانادا با خود داشته باشید:
_ پیشنهاد شغلی شما
_ شماره پیشنهاد شغلی شما از کارفرما
_ اثبات عدم نیاز به ارزیابی تاثیر بازار کار
_ اثبات اینکه می توانید وظایف شغلی خود را انجام دهید مثل مدرک تحصیلی و یا تجربه کاری
اگر شما نیازی به ارزیابی تاثیر بازار کار ندارید و به دنبال کار در کبک هستید نیازی به گواهی انتخاب کبک ندارید. 
اگر زمانی که شما خارج از کانادا هستید ورک پرمیت شما تمام شده بود، در صورت اینکه واجد شرایط باشید می توانید برای ورک پرمیت در مرز ورودی درخواست دهید. شما باید به افسر مهاجرت نشان دهید که همه شرایط لازم برای این درخواست را دارید. 
بهتر است قبل از ورود به کانادا بررسی کنید که آیا واجد شرایط هستید یا نه. اولین قدم برای اینکار تکمیل فرم ارزیابی Ganji است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن